Η υπόθεση της λαχειοφόρου του ΑΟ Χαλκίς πλέον παίρνει άλλη τροπή, την ώρα που όσοι από την διοίκηση σχετίζονται, προσπαθούν να κρυφτούν πίσω από μία διαφημιστική εταιρία.
Οι ερωτήσεις που θέσαμε (πατήστε ΕΔΩ) σχετικά με την διαχείριση της λαχειοφόρου είχε αποδέκτη την διοίκηση του ΑΟΧ και από εκεί περιμένουμε τις απαντήσεις. Απεναντίας, από τον ΑΟΧ υπάρχει …άκρα σιωπή αλλά εμφανίστηκε η διαφημιστική εταιρία ΔΙΑΘΕΣΙΣ, η οποία με μία επιστολή αναλαμβάνει τον ρόλο του “δικηγόρου” του Συλλόγου και επικεντρώνεται σε απειλές και κατηγορίες εναντίον μας.
(Διαβάστε ΕΔΩ για το πέπλο μυστηρίου που υπάρχει στην διαχείριση των λαχνών, σε ποιο ταμείο πάνε τα χρήματα και για την νέα εξέλιξη με το μεταχειρισμένο αυτοκίνητο που θα αποτελεί το μεγάλο δώρο.)
Αναμέναμε ότι πιθανόν η διοίκηση του ΑΟΧ να μην έδειχνε διάθεση να απαντήσει σε ερωτήματα πάνω στις κινήσεις που έχει κάνει. Αλλά ότι θα έβαζαν μία διαφημιστική εταιρία, άσχετη με τα πεπραγμένα του Συλλόγου, να μας φοβερίσει και να μας απειλήσει με αγωγές δεν μπορούσαμε να το φανταστούμε.
Κατά τα άλλα, η εταιρία ΔΙΑΘΕΣΗ, από το Ίλιον Αττικής που εδρεύει, θέλει να μας πείσει ότι έχει διαπιστώσει τον “πόλεμο” που κάνουμε στον ΑΟΧ (ως παράδειγμα το άρθρο μας για την καθυστερημένη πληρωμή του προστίμου στην ΕΠΟ και τον κίνδυνο αφαίρεσης βαθμών που αποφάσισε η πειθαρχική της ομοσπονδίας) και έχει κατασταλάξει πως η ακυρωμένη λαχειοφόρος απέτυχε εξαιτίας μας.
Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι το κυρίως παράπτωμα που μας χρεώνει είναι ο χαρακτηρισμός “…στα όρια της απάτης” που αναφερόταν ξεκάθαρα στην ακυρωμένη λαχειοφόρο όπου εκείνη δεν εμφανιζόταν να έχει σχέση. Αλλά μήπως τελικά είχε;;;
Γιατί πως μπορεί να εξηγηθεί η φράση “Θα μπορούσαμε να σας μηνύσουμε για συκοφαντική δυσφήμιση εάν ήμασταν δικομανείς” αλλά και ότι “…η Διοίκηση του ΑΟΧ αποφάσισε να συνεργαστεί μαζί μας λόγω της αδιάφορης στάσης της τοπικής κοινωνίας στη λαχειοφόρο του ΑΟΧ, εξ αιτίας του πολέμου που γίνεται εις βάρος της από ορισμένα τοπικά ΜΜΕ -μεταξύ των οποίων & το δικό σας…”
Στο τέλος της επιστολής η διαφημιστική εταιρία φροντίζει να πάει και ένα βήμα παραπέρα και ουσιαστικά προαναγγέλλει ότι θα μας “κυνηγήσει” με αγωγή αφού όπως γράφει “…επιφυλασσόμεθα ρητά παντός νομίμου δικαιώματός μας σε περίπτωση που το εν λόγω άρθρο προκαλέσει θετική ή αποθετική ζημία στην επιτυχή διενέργεια του διαγωνισμού.”
Με απλά λόγια, 100.000 λαχνοί επί 2 ευρώ=200.000 ευρώ. Αν δεν τα μαζέψουν τότε όσα τους λείψουν θα τα ζητήσουν από εμάς!!! Ασχέτως αν, όσοι λαχνοί είναι απούλητοι πριν από κάθε κλήρωση, συμμετέχουν κανονικότητα στην κλήρωση είτε είναι στα χέρια του ΑΟΧ, είτε στα χέρια της διαφημιστικής!!! (διαβάστε ΕΔΩ) Και τα δώρα από τα απούλητα μπορούν να οικειοποιηθούν, μεταξύ αυτών το καινούργιο αυτοκίνητο, και να μας ζητήσουν την ζημιά από τα απούλητα.
Επειδή τα ερωτήματα τα απευθύναμε στην διοίκηση του ΑΟΧ, από εκεί περιμένουμε τις απαντήσεις. Εκείνοι που έτρεξαν την λαχειοφόρο είναι που πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να απαντήσουν στην κοινωνία της Χαλκίδας και όχι να κρύβονται πίσω από μία διαφημιστική.
Γιατί το μόνο που καταφέρνουν με αυτήν την τακτική είναι να δημιουργούν νέες απορίες καθώς από την επιστολή διαπιστώνουμε:
- Ότι το αυτοκίνητο, που και καλά κληρώνουν, είναι προσφορά κάποιου φίλου της ομάδας αλλά δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι δωρεάν. Μάλιστα είμαστε αφελείς που πιστέψαμε ότι υπήρξε κάποιος να χαρίσει ένα τέτοιο δώρο. Τότε, πως ήταν δυνατόν να το κληρώνουν, χωρίς “επινίκιο”, στην πρώτη λαχειοφόρο και να τονίζουν ότι είναι προσφορά κάποιου φίλου;;;
- Ότι το αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε στο γήπεδο κατά την διάρκεια της πρώτης λαχειοφόρου είναι ένα μεταχειρισμένο 5ετιας που θα το προσθέσει στα “δώρα” ο ΑΟΧ τις επόμενες μέρες και μάλιστα, κρατηθείτε…, χωρίς επινίκιο. Αν βρεθεί πραγματικός τυχερός βέβαια και δεν υπάρξουν, όπως προβλέπουν οι πιθανότητες, αλλεπάλληλα τζακ ποτ (το είδαμε και αυτό…τζακ ποτ σε λαχειοφόρο συλλόγου!!!)
- Ότι κακώς αναφερόμαστε σε λαχειοφόρο οικονομικής ενίσχυσης τους Συλλόγου αφού πρόκειται για διαγωνισμό που “…επιδέχεται βελτιωτικών τροποποιήσεων“
Ακολουθεί ολόκληρη η επιστολή της διαφημιστικής:
Χαίρετε από Αθήνα,υπόψιν κου Καλλίτσα Γεώργιου,
Καταρχήν να σας ευχαριστήσουμε για την “πρωτότυπη” & φαεινή ιδέα” που αναγράφετε, αναφερόμενος στους όρους & διαδικασίες διεξαγωγής του διαγωνισμού μας. Πράγματι, σκοπός της εταιρείας μας είναι η καινοτομία &, ειδικά στο πεδίο των παιγνίων & κληρώσεων, χάρη στο οποίο μάλιστα ιδρύθηκε στις 1-11-2007, έχει λάβει επιδότηση από ΕΣΠΑ (e-services) για ανάπτυξη καινοτόμου διαδραστικού λογισμικού online τηλεπαιχνιδιού το 2009. Στη διάθεσή σας αν θέλετε να σας στείλουμε σχετικά στοιχεία.Καθώς δε γνωρίζετε τη φιλοσοφία & τις πρακτικές μας στη διεξαγωγή διαγωνισμών μέσω παιγνίων & κληρώσεων, σας παραπέμπουμε στο παρακάτω σχετικό άρθρο μας:Εν κατακλείδι,Η λαχειοφόρος του ΑΟΧ δεν αντικαταστάθηκε από άλλη “ο θεός να την πει λαχειοφόρο” που γράφετε εσείς αλλά συνέβη το εξής:Μια απλή συνηθισμένη άγευστη “λαχειοφόρος” έχει μετατραπεί σε παιγνιώδη διαγωνισμό διαρκείας με διαφανείς & αδιάβλητες κληρώσεις, στις οποίες ο καθένας μετέχει αποκτώντας αριθμολαχνούς με 2 τρόπους:
- Έντυπους λαχνούς από στελέχη του ΑΟ Χαλκίδας, καταβάλλοντας οικονομική ενίσχυση υπέρ αυτού. Η νομιμότητα των εντύπων λαχνών είναι στην αρμοδιότητα του ΑΟΧ.
- Ηλεκτρονικούς άυλους αριθμολαχνούς, καταβάλλοντας συμμετοχή στο didw club, μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος didwstore . Ο μετέχων λαμβάνει Απόδειξη Παροχής Υπηρεσιών με αιτιολογία “Συμμετοχή στο didw club”, εάν καταβάλει κάποιο τίμημα. Εάν; Ναι, καθώς μπορεί να αποκτήσει πακέτο αριθμολαχνών εξαργυρώνοντας didw points !
Στο μεγάλο έπαθλο έχουν προστεθεί επιπλέον 50 δώρα αξίας 30.000 €, τα οποία αντισταθμίζουν με το παραπάνω το επινίκιο, που είναι το ανώτερο 10.000 € ! Επίσης, εκεί που θα υπήρχε ένας μόνο νικητής, τώρα μπορεί να υπάρξουν έως 50 νικητές!Άρα, για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό μας νομίμως απαιτείται αγορά υπηρεσίας & νομίμως “παίζουμε” με την αξία των επάθλων & του επινικίου, που αυξομειώνονται στη διάρκεια αυτού!Ο ΑΟΧ έπραξε ορθώς κατά την άποψή μας στο να διευρύνει τη χρονική διάρκεια του διαγωνισμού & να απευθυνθεί μέσω ημών σε περισσότερο κοινό υπερτοπικά. Διαφορετικά, θα ήταν πιο εύκολο να κάνει έναν έρανο, σωστά;…