Με επιτυχία στέφθηκε το 1o Dirt Games που διεξήχθη στο ΠΕΙ Δοκού την Κυριακή 4 Δεκεμβρίου. Το event διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.) σε συνεργασία με την Περιηγητική Λέσχη Ευρίπου 4Χ4 και την Αθλητική Μοτοσυκλετιστική Λέσχη Χαλκίδας (Α.Μ.ΛΕ.Χ.) και τελέστηκε υπό την αιγίδα του Δημοτικού Οργανισμού Άθλησης Πολιτισμού Περιβάλλοντος Χαλκίδας (Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ.).
Το μήκος της πίστας είναι 2300 μέτρα, με τους αγωνιζόμενους να καλύπτουν 6900 μέτρα στις δοκιμές. Σκοπός των αγωνιζομένων στην ατομική τους χρονομέτρηση ήταν να καλύψουν τη χρονομετρημένη διαδρομή (τρεις γύρους) στο μικρότερο χρόνο πραγματοποιώντας τρεις (3) χρονομετρημένους γύρους όπου μετρήθηκε το άθροισμα των δύο καλύτερων γύρων. Ο νικητής έβγαινε από την πραγματοποίηση του καλύτερου συνολικού χρόνου που προέκυπτε από τους 2 γύρους. Οι δύο καλύτεροι χρόνοι κάθε κατηγορίας συμμετείχαν σε τελικό ενός (1) γύρου.

Οι 59 οδηγοί χωρίστηκαν σε 6 κατηγορίες ανάλογα με τον κυβισμό και τον τύπο των αυτοκινήτων τους και πρόσφεραν ξεχωριστό θέαμα που ξεσήκωσε του φιλάθλους που βρέθηκαν στο ΠΕΙ Δοκού, για να παρακολουθήσουν τις προσπάθειές τους.

Για τη μεγάλη κατηγορία 2000+κ.εκ., δύο Mitsubishi Lancer Evo IX μονομάχησαν στον τελικό και επικράτησε αυτό του Κωνσταντίνου Χαλιβελάκη έναντι του «Stratissino» που επέστρεψε ξανά σε «Bucket» για τις ανάγκες του event. Την Τρίτη θέση κατέλαβε Νίκος Χαλιβελάκης, επίσης με ίδιο αυτοκίνητο, ενώ άτυχος ήταν ο Λεωνίδας Κύρκος, που δεν έλαβε μέρος, λόγω μηχανικού προβλήματος.

Στην έως 2000κ.εκ. δύο Λαμιώτες μονομάχησαν στον τελικό, με τον Ντίνο Αντωνίου (Ford Escort RS2000 MKII) να επικρατεί του Γιώργου Δήμου επίσης με ίδιο αυτοκίνητο. Τη τριάδα συμπλήρωσε ο Θοδωρής Βουτσάς (Volkswagen Golf).

Στα 1600κ.εκ. ο Γιάννης Χεκιμιάν (Daihatsu Sirion) δεν άφησε περιθώρια αμφισβήτησης κι ήταν ο ταχύτερος τόσο στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά όσο και στον μεγάλο τελικό, καθώς επικράτησε του Αντώνη Κωτσόπουλου (Cintroen Saxo VTS). To βάθρο των νικητών συμπλήρωσε, ένας «πρωτάρης» του χωμάτινου ο Γιώργος Γονάκης (Peugeot 206).

Την ίδια εικόνα είχαμε και στα 1400κ.εκ. με τον Γιάννη Σερεσιώτη (Toyota Starlet KP60) να είναι ο ταχύτερος τόσο στα δοκιμαστικά, όσο και στον τελικό και να επικρατεί του Λάζαρου Καλύβα (Toyota Starlet), στην επιστροφή του τελευταίου μετά από αποχή 2,5 χρόνων. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Θοδωρής Εγγλέζος (Toyota Starlet EP91).

Στα Buggies δύο οδηγοί που μοιράστηκαν το ίδιο αυτοκίνητο (Polaris ) κατέλαβαν τις δύο πρώτες θέσεις. Στις δοκιμές ταχύτερος ήταν ο Σωτήρης Μαλακτάρης ωστόσο νικητής αναδείχθηκε ο Ζυμαρίδης, που σύμφωνα με τον κανονισμό το κύπελλο της πρώτης θέσης καταλήγει στον οδηγό που ήταν ο πιο γρήγορος στο πρώτο σκέλος, συνεπώς στον Ζυμαρίδη. Τρίτος ολοκλήρωσε την προσπάθειά του ο Ανδρέας Καροτσιέρης επίσης με ίδιο αυτοκίνητο. Άτυχος στην κατηγορία αυτή ήταν ο Λάμπρος Αθανασούλας , παρόλο που ήταν ο ταχύτερος στο πρώτο πέρασμα, στο δεύτερο είχε τη στιγμή του κι έχασε πολύτιμο χρόνο και στη συνέχεια αρνήθηκε να πραγματοποιήσει τρίτο πέρασμα, με αποτέλεσμα να αποκλειστεί.

Τέλος στην χωμάτινη formula ο Γιώργος Ζυμαρίδης (Lahoz) επικράτησε στον τελικό του Λάμπρου Αθανασούλα (SR Kartcross), με τον τελευταίο να υποκύπτει σε λάθος που του κόστισε σε χρόνο. Τρίτος ο Βασίλης Παπαφιλίππου (Lahoz). Άτυχος ήταν ο Κύπριος Νίκος Θωμάς που στην πρώτη του προσπάθεια είχε έξοδο με αποτέλεσμα να σπάσει ο εμπρός αριστερός άξονας του Semog Trophy Kartcross και να εγκαταλείψει τον αγώνα. Έξοδο είχε κι ο νικητής της κατηγορίας αυτής, χωρίς όμως να αντιμετωπίσει περαιτέρω προβλήματα.

Μελανό σημείο είναι τα διάφορα παράπονα που εκφράστηκαν από μη γνωρίζοντες την περιοχή, για την κακή σήμανση που οδηγεί προς το χώρο της πίστας Μotocross, που ανάγκασε αρκετούς να χάσουν για λίγο τον προορισμό τους κι είναι κάτι που πρέπει να ελέγξει ο αρμόδιος δήμος.

Ρεπορτάζ-φωτογραφίες: Δημήτρης Παπασυμεών-Μιχάλης Πράσινος