3ος Αγώνας Πρωταθλήματος Ταχύτητας, Μέγαρα: Αποτελέσματα (photos)

24068308_739765666208999_8383006129510155648_nΗ προσπάθεια αναγέννησης του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας που επιχειρεί το Σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. συνεχίστηκε με το κρισιμότερο, ίσως, βήμα ως τώρα: την επιτυχημένη επιστροφή στα Μέγαρα, για τον 3ο γύρο του 2017, που βρήκε νικητές τους Γιώργο Καμιτσάκη και Μίλτο Κύρκο στο Ενιαίο, τον Γιώργο Κεχαγιά στην κατηγορία Μεγάλου Τουρισμού, τους «Ρώσο» και Δημήτρη Ζάγαρη στην κατηγορία Τουρισμού, τον Γιώργο Κατσαρό στα Ιστορικά και τον Παναγιώτη Ηλιόπουλο στη Formula Saloon.
Ο καιρός υποδέχθηκε θερμά, με μια ηλιόλουστη ημέρα, τους αγωνιζόμενους των πέντε κατηγοριών του αγώνα, καθώς και αρκετούς θεατές που παρακολούθησαν ορισμένες συναρπαστικές μάχες, ειδικά στην κατηγορία του Ενιαίου, και ορισμένα πολύ ισχυρά αγωνιστικά αυτοκίνητα.

Μετά τις μάχες της Τρίπολης, στον πρώτο αγώνα του Ενιαίου οι αγωνιζόμενοι είχαν κατά κανόνα αρκετά καθαρές μονομαχίες, αλλά στην κορυφή ο Γιώργος Καμιτσάκης πέτυχε με επιβλητικό τρόπο αυτό που στους διεθνείς αγώνες ονομάζεται «grand chelem»: pole position, νίκη, ταχύτερο γύρο, και πρωτοπορία σε όλους τους γύρους του αγώνα! Ο Νίκος Ζάχος και ο Μίλτος Κύρκος έκλεισαν την τριάδα, ενώ ο τέταρτος Φίλιππος Καλέσης ήταν ο νικητής μεταξύ των Νέων του θεσμού.

2017_PT_4_Megara_GT_Kechagias

Στο δεύτερο αγώνα του Ενιαίου, ωστόσο, η μάχη της κορυφής κρίθηκε με μια εντυπωσιακή μονομαχία μεταξύ του Κύρκου, τελικού νικητή, του Γιάννη Χαραλαμπόπουλου και του Φίλιππου Καλέση. Τρεις γύρους πριν το τέλος ο Καλέσης πήρε την πρωτοπορία από τον Χαραλαμπόπουλο, όμως έναν γύρο μετά ο Κύρκος ανέβηκε στην κορυφή, και δεν απειλήθηκε μέχρι την καρό σημαία. Νωρίτερα, στον τρίτο γύρο του αγώνα, μια έξοδος του Ταξιάρχη Ασημακόπουλου -χωρίς σοβαρές συνέπειες- διέκοψε τον αγώνα, ο οποίος επανεκκίνησε λίγη ώρα αργότερα πίσω από το Όχημα Ασφαλείας.Στους δύο αγώνες των κατηγοριών Τουρισμού και Μεγάλου Τουρισμού, ο Γιώργος Κεχαγιάς ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος με το Ford Sierra RS500, καθώς πίσω του τερμάτισε και στις δύο περιπτώσεις ο Νίκος Πλέσσας (Ford RS500). Η αντιστροφή της κατάταξης για την εκκινηση του δεύτερου αγώνα δεν αποτέλεσε πρόβλημα για τους οδηγούς των δύο ισχυρότερων αυτοκινήτων της κατηγορίας. Πίσω τους, νικητές της κατηγορίας Τουρισμού και τρίτοι στο βάθρο ήταν οι «Ρώσος» (VW Golf / T2) και Δημήτρης Ζάγαρης (Citroen Saxo / T1).Στους μονούς αγώνες της ημέρας, στην κατηγορία των Ιστορικών ο Γιώργος Κατσαρός δεν είχε πρόβλημα να κυριαρχήσει όπως και στην Τρίπολη, και να ψυχαγωγήσει τους θεατές με τον θεαματικό του χειρισμό του Ford Escort, ενώ ο Παντελής Πουλιάδης (Porsche 911) και ο Γιάννης Καλαϊτζιάν (Fiat Ritmo 125TC Group B) τον ακολούθησαν στον τερματισμό.Αντίστοιχη ήταν και η κυριαρχία του Παναγιώτη Ηλιόπουλου, με την πανίσχυρη Ferrari 458 Challenge (FSA), στη Formula Saloon. Ο Απόστολος Εδιρνέλης (Honda Civic, FSA 2L) στους πρώτους γύρους κέρδιζε την συναρπαστική μάχη με τους Κωνσταντίνο Ζυγογιάννη (Audi A3, FST2) και Παναγιώτη Σολδάτο (Alfa Romeo 156, FSA 2L), αλλά μια σύγκρουση των δύο τελευταίων στην Κ9 άφησε τους δύο τελευταίους εκτός αγώνα. Ο Εδιρνέλης κατέκτησε τη δεύτερη θέση, ενώ ο Κωνσταντίνος Οικονομόπουλος κέρδισε τη μάχη των δύο Honda Civic της FSA 2L με τον Αθανάσιο Ασίκη έχοντας μεγαλύτερη διαφορά τη στιγμή της διακοπής σε σχέση με την υστέρηση που είχε στον τερματισμό.

Η Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) και το Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. εκφράζουν τις ευχαριστίες τους στους αγωνιζόμενους που στήριξαν τον 3ο αγώνα του φετινού Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας, στους θεατές που παρευρέθησαν στην πίστα των Μεγάρων, και βεβαίως στους υποστηρικτές: τις εταιρείες «Φάρμα Κεχαγιά», «Original Ρεκτιφιέ», «ΑΧΟtechniki» και «Max Print». Τέλος, εύχονται η προσπάθεια της αναγέννησης του θεσμού να συνεχιστεί με εξίσου σημαντικά βήματα και τη νέα αγωνιστική χρονιά.