Κόντρες, απρόοπτα, ανατροπές και πλούσιο θέαμα! Αυτά ήταν τα κύρια χαρακτηριστικά της 37ης Ανάβασης Πορταριάς AEGEAN ΚΑΡΑΛΗΣ 2017, η οποία άφησε ανοιχτά μέτωπα σε πολλές κατηγορίες!

Άλλη μια κατάμεστη από κόσμο Ανάβαση Πορταριάς έφτασε στο τέλος της. Φαίνεται να είναι το ραντεβού των φίλων του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού που καταφθάνουν απ όλα τα σημεία της Ελλάδας για το διήμερο του αγώνα. Η Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου που ανέλαβε όπως και κάθε χρόνο την διοργάνωση, με συνέπεια και υπευθυνότητα έφερε εις πέρας αυτόν τον πρωταθληματικό αγώνα. Ο καιρός βοήθησε ώστε και οι 117 συμμετέχοντες να απολαύσουν την Ανάβαση και να επιτύχουν καλούς χρόνους. Αναλυτικότερα…

Ανατροπές …στο τέλος είχαμε σε πολλές κατηγορίες στην 37ης Ανάβασης Πορταριάς, 7o γύρο του πρωταθλήματος, μια ανάβαση η οποία αποτέλεσε πόλο έλξης για πάνω από 100 οδηγούς. Οι άτυχες στιγμές δεν έλειψαν για πολλούς αγωνιζόμενους, ωστόσο οι καθυστερήσεις ήταν ολιγόλεπτες, χάρη στην άμεση επέμβαση των οργανωτών που έκαναν για άλλη μια χρονιά άριστα τη δουλειά τους.

Σε δικό του αγώνα, ο Μάριος Ηλιόπουλος έφτασε εύκολα στη νίκη στη Formula Saloon, βελτιώνοντας μάλιστα την επίδοσή του σε σχέση με το Σάββατο γράφοντας νέο άτυπο ρεκόρ ανάβασης το οποίο κατείχε ο ίδιος από πέρυσι με 1.46.57 . Ο Mario έχει ήδη εξασφαλίσει τον τίτλο στην κατηγορία, ωστόσο βρέθηκε στο βουνό των Κενταύρων για να ξεσηκώσει τα πλήθη. Πίσω του τερμάτισε ο Κωνσταντίνος Λαζαρίδης (Mitsubishi Lancer Evo VIII) που επέστρεψε στο πρωτάθλημα, αφήνοντας τον Παρθένη με (Mitsubishi Lancer Evo IX) στο τρίτο σκαλί του βάθρου. Στην FST2, η κόντρα μεταξύ του Αθλητή της Λ.Α.Βόλου Αντώνη Σταφυλοπάτη (Opel Astra OPC) και Ντίνου Ζυγογιάννη (Audi A3) έληξε υπέρ του πρώτου. Ο Σταφυλοπάτης καρδιοχτύπησε όταν το ημιαξόνιο του Astra έσπασε στην τελευταία στροφή της ανάβασης,»ρολάροντας» το αυτοκίνητο λίγα μέτρα έως τον τερματισμό , χωρίς ωστόσο αυτό να του στερήσει τη νίκη.Κυρίαρχος στην Ομάδα Α για τέταρτο σερί αγώνα ήταν ο Λεωνίδας Κύρκος (Ford Escort WRC) που πλέον θέλει να τερματίσει στο βάθρο της κατηγορίας στην Καστανιά για να εξασφαλίσει άλλον έναν τίτλο. Ο Ανδρέας Ντόφης με (Mitsubishi Lancer Evo VIII) με πολύ καλό χρόνο στο δεύτερο ανέβασμα ξεπέρασε το εμπόδιο του πρωτοπόρου του πρωταθλήματος, Μιχάλη Ευθυμίου (Ford Escort WRC), ο οποίος με την τρίτη θέση που κατέλαβε στην Πορταριά, είδε τις πιθανότητες για τίτλο να μειώνονται. Ο Παναγιώτης Λιώρης (Ford Escort WRC) δεν ολοκλήρωσε την προσπάθειά του, εγκαταλείποντας νωρίς από μηχανική βλάβη. Ο Σπύρος Βοργιάς μπορεί να τερμάτισε τρίτος με το Peugeot 106 S16, αυτό του το αποτέλεσμα ήταν αρκετό για να του χαρίσει για δεύτερη συνεχή χρονιά τον τίτλο στην Α6. Εντυπωσίασε το διήμερο ο νικητής της Α έως 2 Λίτρα και της Α7, Αλέξανδρος Τσιόγκας με το (Peugeot 106 Maxi), αφήνοντας δεύτερο τον επανεμφανιζόμενο Χρήστο Λάππα με ίδιο αυτοκίνητο. Για τον τίτλο θα παλέψει και ο τρίτος στην Πορταριά, Γιάννης Καλαϊτζιάν (Ford Puma Kit Car).

Στην Α6, πίσω από τον Βοργιά, ολοκλήρωσαν οι Βασίλης Μπάτζανος (Citroen Saxo VTS) και Απόστολος Αποστόλου (Peugeot 106 S16). Στην Α5, μπορεί ο τοπικός Στάθης Δαμασιώτης (Toyota Yaris) να ήταν ο ταχύτερος, ένιωσε όμως καυτή την ανάσα του κυπελλούχου Γιάννη Παράβαλου (Toyota Yaris) που τον ακολούθησε. Πιο πίσω βρέθηκαν οι Νίκος Μπόμπης (MG ZR 105) και Άγγελος Μπατσίλας (Suzuki Swift), με τις μεταξύ τους διαφορές να είναι μικρότερες των 2 δευτερολέπτων!Ο Σταμάτης Κατσίμης με (Mitsubishi Lancer Evo IX) ταχύτατος για άλλη μια φορά επικράτησε στην Ομάδα Ν. Ανοιχτούς λογαριασμούς για τον τελευταίο αγώνα άφησαν οι δύο διεκδικητές του τίτλου, Γιάννης Ποτουρίδης (Mitsubishi Lancer Evo IX) και Κωνσταντίνος Κάκος (Mitsubishi Lancer Evo IX) που συμπλήρωσαν το βάθρο την Πορταριά. Στη Ν έως 2 Λίτρα, είχαμε ανατροπές στο τέλος, με τον Δήμο Παναγουλόπουλο (Citroen Saxo VTS) να φεύγει θριαμβευτής από τη Μαγνησία, χάρη στο πολύ καλό δεύτερο ανέβασμα. Ο νεαρός οδηγός ανέτρεψε την εις βάρος του κατάσταση στο τέλος, αφήνοντας τους Κωνσταντίνο Τασούλα (Peugeot 106 S16) και Σάκη Γιαννούλη (Peugeot 106 S16) πίσω του.

Χαρακτηριστικό της κόντρας που εξελίχθηκε στη μικρή κατηγορία της Ν, ήταν το γεγονός πως η διαφορά του πρώτου από τον τρίτο δεν ξεπέρασε το 1 δευτερόλεπτο! Τέταρτος στην κατηγορία τερμάτισε ο Βολιώτης Χρήστος Βλάχος (Peugeot 106 S16) που θα μπορούσε να πετύχει κάτι καλύτερο εάν δεν είχε μουδιασμένο ξεκίνημα. Η νίκη στη Ν3 πήγε στον Θόδωρο Χολίδη (Renault Clio), αφού ένα μηχανικό πρόβλημα δεν επέτρεψε στο φαβορί της κατηγορίας, Γιάννη Φωτεινέλη (Honda Civic Type R) να ολοκληρώσει την προσπάθειά του, ενώ και ο κυπελλούχος της Ν2, Βασίλης Ρέκκας ήταν άτυχος, καθώς τούμπαρε το Citroen Saxo VTS στην Κ5.Ανατροπές είχαμε στην Ομάδα Ε, με τον Γιώργο Κεχαγιά (Ford Sierra RS500) να κάνει το λάθος στο δεύτερο σκέλος, με ένα κάνει τετ-α-κε στην Κ6 και να χάνει μέσα από τα χέρια του τη νίκη. Ύστερα από αυτή την εξέλιξη, ο Παντελής Βασιλειάδης ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου τόσο στην Ε, όσο και στην Ε έως 2 Λίτρα με το Citroen AX. Δεύτερος τερμάτισε ο Βεροιώτης Γιάννης Κωνσταντινίδης με (Citroen ZX 16V) που πρώτευσε στην Ε11, αφήνοντας πίσω του τους «Κανέλλο» και Παναγιώτη Μπιμπίκα (Volkswagen Golf II).

Στο Ενιαίο με τα Skoda Fabia, το κάθε σκέλος προσμετρούσε ως ξεχωριστός αγώνας, με το Νίκο Ζάχο να είναι ο μεγάλος πρωταγωνιστής, κερδίζοντας και τους δύο αγώνες. Στο πρώτο σκέλος, τον Ζάχο ακολούθησαν οι Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος, Φίλιππος Καλέσης, με κύριο χαρακτηριστικό πως οι περισσότεροι είναι κάτω των 30 ετών, κάτι που επιβεβαιώνει πως η νέα γενιά συμμετέχει ενεργά στους αγώνες, αρκεί να τους δοθεί η κατάλληλη ευκαιρία και το κατάλληλο κίνητρο. Στο δεύτερο αγώνα, την πρώτη οχτάδα συμπλήρωσαν οι Μίλτος Κύρκος, Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος, Στράτος Κυρλαγκίτσης, σε μια κατηγορία, όπου ο συναγωνισμός δεν έλειψε για τις πιο πίσω θέσεις. Οι μεταξύ τους διαφορές ήταν πολύ μικρές.