Αλλαγές θέσεων μέχρι και την τελευταία ειδική, ελάχιστα προβλήματα και εκπληκτική ατμόσφαιρα χάρη στις νυχτερινές ειδικές ήταν τα σημαντικότερα από τα στοιχεία που συνέθεσαν το 38ο Ράλλυ Παλάδιο, που ολοκληρώθηκε στη Νέα Πέραμο. Ο αγώνας ξεκίνησε λίγο πριν τις 2 το μεσημέρι, από το Λιμάνι της Νέας Περάμου, με την πρωινή, βαριά, συννεφιά να υποχωρεί σταδιακά. Παρόλα αυτά οι υγρασίες στις ειδικές οδήγησαν σε λάθος επιλογές ενώ και η νύχτα ήταν αυτή που έκανε άλλους να ξεχωρίσουν στις λεπτομέρειες και τελικά να πάρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.Χαρακτηριστικό του ενδιαφέροντος που υπήρχε σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, αλλά και του πόσο αμφίρροπο ήταν το 38ο Ράλλυ Παλάδιο ήταν το γεγονός πως στις οκτώ ειδικές που διεξήχθησαν μόνο μια φορά έμεινε ίδια η Γενική κατάταξη. Συνολικά οι θέσεις του βάθρου άλλαξαν έξι φορές και οι νίκες στις οκτώ ειδικές επιμερίστηκαν σε τέσσερις διαφορετικούς οδηγούς. Τις περισσότερες (τρεις) πήραν ασφαλώς οι τελικοί νικητές Βασίλης Αναδιώτης – Μανώλης Μακρινός (Renault Clio RS). Το πλήρωμα έφτασε σε ένα σπουδαίο αποτέλεσμα καθώς με ένα αυτοκίνητο της F2 επικράτησαν των τετρακίνητων αντιπάλων τους. Το σπουδαιότερο ωστόσο είναι πως αυτή ήταν η πρώτη νίκη του Αναδιώτη σε επίπεδο γενικής, έτσι αυτή είναι μια ημέρα ορόσημο για την καριέρα του.

2017_KANE_4_Paladio_ArgyriouΣτη δεύτερη θέση ανέβηκε μόλις στα τελευταία χιλιόμετρα του αγώνα ο Γιώργος Αργυρίου με τον Γιώργο Βότση δίπλα του στο Mitsubishi EVO IX. Ο Αργυρίου στην προτελευταία ειδική έχασε τη δεύτερη θέση από τον Ζακχαίο, αλλά στο τελευταίο Μελετάκι απάντησε με την καλύτερη επίδοση που έγινε σήμερα στη συγκεκριμένη ειδική και επανήλθε δεύτερος όπου και τερμάτισε. Ο Νίκος Ζακχαίος με τον Χρήστο Μιχελή, ευχαριστήθηκαν την πορεία τους γιατί τους έφερε μεγαλύτερη εξοικείωση με το Honda Civic Type-R, αλλά κυρίως τους έφερε το καλύτερο τους αποτέλεσμα μέχρι τώρα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Πίεσαν από το ξεκίνημα, φύλαξαν εκεί που έπρεπε και επιτέθηκαν στο δεύτερο πέρασμα από την Ψάθα για να ολοκληρώσουν με έναν πολύ καλό χρόνο και τη νίκη.

Στην τέταρτη θέση και δεύτεροι στην κατηγορία C2 ήταν οι “Nikon” – Χρήστος Κουζιωνής (Mitsubishi EVO IX). Αναλώθηκαν σε όλο το μεσημεριανό σκέλος να συνηθίσουν το αυτοκίνητο και στο νυχτερινό κομμάτι του αγώνα κινήθηκαν κάπως πιο συντηρητικά ώστε να τερματίσουν στις κορυφαίες θέσεις. Σε αυτό τον βοήθησε και το γεγονός πως οι Γιώργος Αναπολιωτάκης – Θανάσης Τσιούκας (Seat Ibiza Kit Car) δεν βρήκαν πραγματικά ποτέ τον καλό τους εαυτό. Οι λάθος επιλογές ελαστικών ήταν αυτό που τους ταλαιπώρησε και όσο και αν προσπάθησαν το βράδυ να καλύψουν το χαμένο έδαφος αυτό δεν κατέστη δυνατόν. Για τον Φώντα Νικολόπουλο, έναν από τους πολυνίκες του συγκεκριμένου αγώνα, η φετινή προσπάθεια ολοκληρώθηκε με μοναδικό ευχάριστο τον τερματισμό. Ένα πρόβλημα από νωρίς με το δίσκο του Mitsubishi EVO VI δεν του επέτρεψε να είναι ανταγωνιστικός παρά μόνο κατά διαστήματα. Έβδομοι ήτα οι Γιώργος και Παναγιώτης Κεχαγιάς (Ford Escort WRC) που προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν την νύκτα αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό.

Στην όγδοη θέση της Γενικής και τρίτοι την F2 ολοκλήρωσαν οι Γιάννης Μποζιονέλος- Βαγγέλης Παναρίτης (Ford Escort MKII). Οδήγησαν όσο χρειαζόταν για να παραμένουν στο δρόμο στις γλιστερές συνθήκες της ημέρας και εκμεταλλεύτηκαν την εγκατάλειψη των Νίκου και Βασίλη Καραθανάση (Honda Civic Type-R) για να πάρουν τελικά την Τρίτη θέση της F2, την οποία μέχρι εκείνο το σημείο κρτούσε ο Καραθανάσης με εξαιρετικές επιδόσεις.
Στην κατηγορία C6 νικητές ήταν οι Τόλης Φαρσουλής – Βασίλης Γεωργίτσας (Citroen Saxo VTS) με το βάθρο να συμπληρώνεται από τους Μαρίνο Μπενούκα – Χρήστο Μουρκάκη (Peugeot 106 S16) και Νίκο Τύρο – Νίκο Αρμάγο (Peugeot 106 S16).Τέλος στα ιστορικά ο Μάριος Σταφυλοπάτης με τον Γιώργο Χατζηρήγα (Ford Sierra Cosworth) κινήθηκαν ταχύτατα και μέσα στη δεκάδα μερικές φορές της γενικής για να πάρουν όλες τις ειδικές στην ξεχωριστή κατάταξη των ιστορικών και φυσικά τη νίκη. Πίσω τους οι Λευτέρης Μανδρούκας – Νίκος ΤΣάδαρης (Porsche 911 RSR) στη δεύτερη θέση και τρίτοι οι Γιώργος Παραδείσης – Μιχάλης Φράγκου (Ford Escort RS).