Με σχετική ανακοίνωσή του ο Δήμος Χαλκιδέων ενημερώνει τους Δημότες σχετικά την εξυπηρέρτησή τους, εύκολα και με ασφάλεια, στην διάρκεια των έκτακτων μέτρων (καραντίνας):

Ηλεκτρονική και τηλεφωνική εξυπηρέτηση πολιτών Δήμου Χαλκιδέων, κατά την διάρκεια των έκτακτων μέτρων αντιμετώπισης του κορονοϊού COVID-19

Με γνώμονα την προστασία των πολιτών και την αποφυγή της διάδοσης του κορονοϊού COVID-19, μέσω του συνωστισμού μεγάλου αριθμού ατόμων στα Δημοτικά καταστήματα, ο Δήμος Χαλκιδέων συνιστά στους πολίτες να αποφεύγουν τη φυσική παρουσία στις υπηρεσίες και γνωστοποιεί τους εναλλακτικούς τρόπους εξυπηρέτησης των πολιτών, είτε τηλεφωνικά με το αρμόδιο τμήμα, στο οποίο ενδιαφέρονται να εξυπηρετηθούν, από τις 08:00 έως τις 15:00 είτε ηλεκτρονικά, μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών και της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.

Στην περίπτωση που η φυσική παρουσία του πολίτη είναι απολύτως αναγκαία, τότε η προσέλευση θα πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένης συνάντησης (ραντεβού).

Α) Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες Δήμου Χαλκιδέων

  1. Δήλωση Διόρθωσης Επιφάνειας Ακινήτων έως 31-12-2020: [email protected]
  2. Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από το ΚΕΠ, στο myKEPlive μέσω του gr: https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/ex-apostaseos-exuperetese-politon/exuperetese-me-telediaskepse-apo-kentro-exupereteses-politon-kep
  3. Ηλεκτρονικά Πιστοποιητικά : http://www.ermis.gov.gr/portal/page/portal/ermis/
  4. Δωρεάν Εφαρμογή Novoville για Apple iOS και Google Android για:
  • Άμεση και υπεύθυνη ενημέρωση του Δήμου Χαλκιδέων για ανακοινώσεις και νέα μέτρα που λαμβάνονται, στο πλαίσιο της προστασίας της δημόσιας υγείας.
  • Αιτήματα καθημερινότητας, όπου η ενημέρωση για τη διεκπεραίωση του αιτήματος και ο προγραμματισμός της απόλυτα αναγκαίας συνάντησης γίνεται ηλεκτρονικά, είτε μέσω της εφαρμογής, είτε μέσω αποστολής SMS.
  1. 5. Ηλεκτρονική Εξόφληση Λογαριασμών Δ.Ε.Υ.Α.Χ.:

 https://deyax.dimoschalkideon.gr/eksypiretisi-pelaton/exoflisi-logariasmon/

  1. B) Ηλεκτρονική Αλληλογραφία

Για τα παρακάτω ειδικότερα αιτήματα καθημερινότητας, μπορείτε να αποστέλλετε email ή να καλείτε στα τηλέφωνα :

  1. Δημοτολογίου: argyro.segou@dchalkideon.gr
  2. Ληξιαρχείου: alexandros.pasxalidis@dchalkideon.gr
  3. Προσόδων Δήμου (ΤΑΠ κλπ): kostas.pantreftakis@dchalkideon.gr
  4. Πολεοδομίας: [email protected]
  5. ΔΕΥΑΧ: [email protected]
  6. Επιτροπή Ποιότητας Ζωής: [email protected]

Γ) Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση

Από ώρα 08:00 έως 15:00

  • Τηλεφωνικό κέντρο: 2221355151
  • Δ.Ο.Π.Π.Α.Χ. / Βοήθεια στο σπίτι: 2221020241
  • Διεύθυνση Καθαριότητας: 2221024444
  • Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών: 2221355141
  • Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών: 2221355151
  • Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών:
  • Λογιστήριο: 2221355164
  • Ταμείο: 2221355168
  • Προμήθειες: 2221355173
  • Διεύθυνση Προσόδων: 2221355146
  • Διεύθυνση Προγραμματισμού: 2221355115
  • Υπηρεσία Δόμησης (Πολεοδομία): 2221351151
  • Γεωτεχνική Υπηρεσία: 2221025301 και 2221025816
  • Υπηρεσία Πρόνοιας: 2221060154
  • Ληξιαρχείο: 2221085555
  • Δημοτολόγιο: 2221352006

*Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ):

  1. ΚΕΠ 348 (Κέντρο): 2221062962 και 2221022600
  2. ΚΕΠ 651 (Βούρκος): 2221350000
  3. ΚΕΠ 651π (Κάνηθος): 2221086040 και 2221352202 και 2221352203
  4. ΚΕΠ 517 (Βασιλικό): 2221351820 και 2221351821
  5. ΚΕΠ 513 (Δροσιά): 2221062191 και 2221062192
  6. ΚΕΠ 514 (Αυλίδα): 2221351715 και 2221351721
  7. ΚΕΠ 1011 (Αρτάκη): 2221351916 και 2221351923
  • Δημοτική Ενότητα Αυλίδας: 2221031000
  • Δημοτική Ενότητα Ανθηδώνας: 2221351607
  • Δημοτική Ενότητα Ληλαντίου: 2221351801
  • Δημοτική Ενότητα Νέας Αρτάκης: 2221351928
  • Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ.: 2221351128
  • Δ.Ε.Υ.Α.Χ.: 2221023518 και 2221022306 και 2221020440
  • Δ.Α.Ε.Π.ΠΕ.Χ.: 2221025287