*ΡΕΠΟΡΤΑΖ-ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ για το ΔΥΝΑΤΑ & ΑΘΛΗΤΙΚΑ:
Μανώλης Βέττας-Αποστόλης Αποστολίδης

Η ″αγαπημένη″ Ανάβαση των Ελλήνων οδηγών, αυτή της Ριτσώνας, επέστρεψε και μάλιστα με εντυπωσιακό αριθμό-έκπληξη σε συμμετοχές! 144 οδηγοί δήλωσαν συμμετοχή, ″διψασμένοι″ όλοι για την ιστορική ανάβαση της Ριτσώνας!

Μεγάλα και παραδοσιακά ονόματα, αλλά και ″νέο″ ελπιδοφόρο αίμα, έδωσαν το παρόν, με μοναδικό αρνητικό, την απουσία θεατών, που επιβάλει, μέχρι τώρα, η κατάσταση με την επιδημία…!
Δυστυχώς οι λάτρεις του μηχανικίνητου αθλητισμού, δεν είχαν την ευκαιρία ν’ απολαύσουν αυτόν το μεγάλο αγώνα!

Το Σάββατο έγιναν τα δοκιμαστικά και οι οδηγοί είχαν την ευκαιρία να τεστάρουν τα αυτοκίνητά τους, σε δύσκολες καιρικές συνθήκες (καύσωνας)…

  • Στην Formula Saloon, ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Focus) ήταν ο κυρίαρχος στα Χρονομετρημένα Δοκιμαστικά του Σαββάτου, αφήνοντας πίσω του τους Πασχάλη Χατζημάρκο (Mitsubishi Lancer Evo IX) και Κωνσταντίνο Λαζαρίδη (Mitsubishi Lancer Evo VIII).
  • Στην Ομάδα Ν, ο Πάνος Κύρκος με Mitsubishi Lancer Evo IX έδειξε από το Σάββατο τις άγριες διαθέσεις του, με τους Μηνά Μπενή (Mitsubishi Lancer Evo IX) και Κωνσταντίνο Καραθανάση να τον ακολουθούν.
  • Στη Ν έως 2 Λίτρα, πίσω από το Honda Civic Type R EP3 του Καραθανάση βρέθηκαν οι Σάκης Γιαννούλης (Honda Civic Type R EP3) και Μάριος Ξανθάκος (Honda Civic Type R EP3).
  • Στην Ομάδα Α, ο Παναγιώτης Λιώρης (Ford Escort WRC) ήταν ο ταχύτερος το Σάββατο, με τον Γιώργο Περουλάκη (Mitsubishi Lancer Evo VIII) να εμφανίζεται αποφασισμένος να παλέψει για τη νίκη στον αγώνα της Κυριακής.
  • Στην Α έως 2 Λίτρα, ο Βασίλης Μπάτζανος (Citroen Saxo VTS) κυριάρχησε στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά, αφήνοντας πίσω του τους Κωνσταντίνο Ντόφη (Honda Civic Type R R3) και Σταύρο Χατούπη (Opel Corsa B)
  • Στην Ομάδα Ε, ο Παναγιώτης Ευθυμίου με Ford Escort RS Cosworth πέτυχε την καλύτερη επίδοση, εμπρός από τους Απόστολο Κούση (Honda Civic Type R),
    Γιώργο Κουρνιάτη (Ford Escort RS 2000 MKII) και Αποστόλη Αποστόλου (Citroen Saxo VTS).
  • Στα Ιστορικά, οι Ιωάννης Κάτσικας (Ford Escort RS 2000) και Γιώργος Μαγγιδάς (Ford Escort RS 2000) θα μονομαχήσουν για τη νίκη στον αγώνα, ενώ κανείς δεν πρέπει να ξεγράψει τον Λεωνίδα Τσαγγαρά με την Opel Ascona 400.
  • Στο Ενιαίο, όπου οι οδηγοί έχουν στα χέρια τους πανομοιότυπα Skoda Fabia 1.2 TSi, o Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος ήταν ο πιο γρήγορος, με τους Στάθη Κουκέα και Αλέξανδρο Χαλιβελάκη να εμφανίζονται έτοιμοι να κυνηγήσουν τον νεαρό οδηγό…
  • …και το ″βάπτισμα του πυρός″, για τον πρωτοεμφανιζόμενο, καλό μας φίλο και παλαίμαχο ποδοσφαιριστή, Μιχάλη Χρήστου, με το θρυλικό ″Σκαραβαίο″ του…

…″ΠΑΡΕΛΑΣΗ″ πριν από την μεγάλη μάχη:

…θ’ ακολουθήσουν:

  • Δηλώσεις οδηγών,
  • όλα τα αυτοκίνητα που συμμετείχαν,
  • και τ’ αναλυτικά αποτελέσματα της ανάβασης…