​ Ωραίες κόντρες και πλούσιο θέαμα παρακολούθησαν οι θεατές στην Ανάβαση Ριτσώνας, στο δεύτερο γύρο του Valvoline πανελληνίου πρωταθλήματος αναβάσεων. Ο καιρός ήταν σύμμαχος των αγωνιζομένων και παρά το μεγάλο όγκο των συμμετοχών, οι καθυστερήσεις ήταν λιγοστές. Ο αγώνας διεξήχθη από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.), με την έμπρακτη στήριξη της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, του Δήμου Χαλκιδέων και του Δημοτικού Οργανισμού Άθλησης Πολιτισμού Περιβάλλοντος Χαλκίδας (Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ.).

Στο αγωνιστικό κομμάτι, ο Μάριος Ηλιόπουλος απέσπασε το χειροκρότημα των χιλιάδων θεατών, οδηγώντας ταχύτατα το Ford Fiesta. O περσινός πρωταθλητής της Formula Saloon ήταν αρκετά ορεξάτος και με την επίδοσή του, θέτει γερές βάσεις για άλλον έναν τίτλο φέτος. Μην μπορώντας σε καμία περίπτωση να ανταγωνιστεί τον οδηγό του Fiesta, ο περσινός άτυχος στη Ριτσώνα, Παναγιώτης Ηλιόπουλος κινήθηκε σβέλτα με τη Ferrari 458 Challenge, ολοκληρώνοντας στη δεύτερη θέση, εμπρός από τον Κωνσταντίνο Λαζαρίδη (Mitsubishi Lancer Evo VIII). Οι δυο οδηγοί είχαν ωραία μάχη, καθώς η διαφορά τους μετά το τέλος του πρώτου σκέλους ήταν αρκετά μικρή. Στην FST2, ο Ντίνος Ζυγογιάννης (Audi A3) ήταν ταχύτερος και στα δύο περάσματα, κατακτώντας τη νίκη, εμπρός από τον Σταύρο Σταμέλο (Volkswagen Scirocco).

Δεν άφησε περιθώρια αντίδρασης στους αντιπάλους του ο Πάνος Κύρκος (Mitsubishi Lancer Evo IX) στην Ομάδα Ν. Ο 30χρονος οδηγός ήταν ταχύτερος και στα δύο σκέλη του αγώνα, στην πρώτη του φετινή εμφάνιση στο θεσμό. Ο Σταμάτης Κατσίμης (Mitsubishi Lancer Evo IX) δεν μπόρεσε να διπλασιάσει τις νίκες του στο πρωτάθλημα, παρ’ όλα αυτά με τη δεύτερη θέση στη Ριτσώνα, παρέμεινε στην κορυφή της βαθμολογίας. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Χαλκιδέος Μηνάς Μπενής με Lancer ένατης γενιάς. Στη Ν έως 2 Λίτρα, ο νεαρός Κωνσταντίνος Καραθανάσης (Honda Civic Type R-1οςΝ3) πρώτευσε, αφήνοντας πίσω του τον Νίκο Κομνο (Peugeot 106 S16), ο οποίος με την επίδοσή του στο δεύτερο σκέλος, σκαρφάλωσε δύο θέσεις, επικρατώντας παράλληλα και στη Ν2! Το βάθρο συμπλήρωσε ο Ιωακείμ Θέος (Peugeot 106 S16), αφήνοντας πίσω του τον Διονύση Γιαννούλη με ίδιο αυτοκίνητο. Στην Ομάδα Ε, ο Ρένος Αρβανιτάκης (Suzuki Swift) πραγματοποίησε εντυπωσιακή εμφάνιση το διήμερο στη Ριτσώνα, ανεβαίνοντας στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου. Πίσω του ολοκλήρωσε ο Διονύσης Τροβάς (BMW M3-1ος Ε12), με τους Τρύφωνα Χασάπη (Citroen AX-1ος Ε11) και Σπύρο Βοργιά (Peugeot 106) να ακολουθούν. Οι Αρβανιτάκης, Χασάπης και Βοργιάς ανέβηκαν στο βάθρο και στην Ε έως 2 Λίτρα. Ο Παντελής Βασιλειάδης (Citroen AX) ήταν ο ταχύτερος στην κλάση Ε10. Στα Ιστορικά, δεν είχε αντίπαλο ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI RS2000), με τους Βαγγέλη Γεωργούλα (Ford Escort RS2000) και Κωνσταντίνο Γιαννίκο (Ford Escort RS2000) να συμπληρώνουν την τριάδα. Στο Ενιαίο με τα Skoda Fabia 1.2 TSi, ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος πέτυχε την καλύτερη επίδοση και στους δύο αγώνες της ημέρας και με αυτή του την επίδοση «έπιασε» τον Μίλτο Κύρκο στην κορυφή της βαθμολογίας του πρωταθλήματος. Ο Κύρκος τερμάτισε πίσω του και στους δύο αγώνες, μην μπορώντας να ακολουθήσει το ρυθμό του Χαραλαμπόπουλου. Οι Φίλιππος Καλέσης και Ευστάθιος Κουκέας ολοκλήρωσαν στην τρίτη θέση στον πρώτο και δεύτερο αγώνα αντίστοιχα. Επόμενος γύρος του Valvoline πανελληνίου πρωταθλήματος αναβάσεων είναι η Ανάβαση Κύμης που θα πραγματοποιηθεί το διήμερο 19 και 20 Μαΐου.