Η Ελλάδα είχε τριπλή συμμετοχή στον 6ο γύρο του Drift King of Europe ProSeries στο Oschersleben της Γερμανίας με τους Χρήστο Χαντζαρά, Σταύρο Γρύλλη και Τάκη Κωνσταντάρα. Μεταξύ 19 αγωνιζόμενων, ο Χαντζαράς κέρδισε τις κατατακτήριες δοκιμές και έχασε οριακά μια θέση στον τελικό της Pro!

Μετά την καλοκαιρινή ανάπαυλα, ο θεσμός του Federal Tire King of Europe ProSeries μπήκε στην τελική ευθεία με τον αγώνα της Γερμανίας το περασμένο Σάββατο (1/9), πριν ταξιδέψει στην Αυστρία στις 29-30 Σεπτεμβρίου και έπειτα στην Ελλάδα, και στην πίστα των Σερρών, για το μεγάλο φινάλε και την ανάδειξη των Πρωταθλητών στις 6-7 Οκτωβρίου.

Το όνομα του Χρήστου Χαντζαρά, νικητή του περσινού αγώνα στις Σέρρες, φιγουράρει και στους τρεις αυτούς αγώνες – όμως στην αυστριακή πίστα του Greinbach, όσο και σ’ εκείνη των Σερρών, θα βρεθεί αντιμέτωπος και με τον υπεραστέρα του παγκόσμιου Drift, Daigo Saito!

Την πρώτη μέρα (31/8) στο Oschersleben, που φιλοξενεί και αγώνες του Γερμανικού DTM, ο Χαντζαράς με την BMW M3 E36 Turbo που προετοιμάζει η ομάδα του, Team 22, ήταν ο μεγάλος νικητής στις κατατακτήριες δοκιμές της Pro! Πολύ καλά τα κατάφερε και ο νεαρότερος Έλληνας drifter και μεγάλη ελπίδα του σπορ, Σταύρος Γρύλλης, κατακτώντας την 9η θέση με την Toyota ΑΕ86 Levin Turbo, ενώ ο Κωνσταντάρας (Toyota AE86 Trueno Turbo) μετά από μια σειρά προβλημάτων βρέθηκε στην 19η τόσο στις δοκιμές όσο και στον αγώνα της επόμενης ημέρας.

Σ’ αυτόν, τον κυρίως αγώνα, ο Χαντζαράς κέρδισε την τέταρτη θέση, και ο Γρύλλης την έβδομη – ενώ παράλληλα ο πρώτος, μαζί με τον Roman Kolesar, κατέκτησαν το πρώτο έπαθλο των ομάδων για λογαριασμό της Zestino Racing.

«Ήταν ίσως η πιο γρήγορη πίστα που έχουμε τρέξει, έπρεπε να μπεις στην είσοδο της πρώτης στροφής με πολλά χιλιόμετρα -κι ενώ η αμμοπαγίδα ήταν εκεί για να σε φοβερίζει-, και να μείνεις πατημένος για να βγει το υπόλοιπο πέρασμα σωστά», εξήγησε ο Χρήστος Χαντζαράς. «Χάσαμε την πρόκριση στον τελικό, στην ουσία, διότι στον ημιτελικό είχαμε επαφή με το αυτοκίνητο (σ.σ.: του Clemens Kauderer) που τελικά κέρδισε. Προσπάθησα να τον πιέσω στην είσοδο, φρέναρε νωρίτερα από ό,τι περίμενα, είχαμε μια επαφή κι εκεί κρίθηκε το αποτέλεσμα».

Ο Έλληνας οδηγός δεν είχε καμία εμπειρία από την πίστα, αλλά το αποτέλεσμα, ειδικά των δοκιμών, απέδειξε ότι βρήκε γρήγορα τις ρυθμίσεις της carbon E36 Turbo. Επίσης, αγωνίστηκε με ολοκαίνουριο κινητήρα: «Αλλάξαμε κινητήρα για λόγους αξιοπιστίας. Δοκιμάσαμε τον καινούριο στον τελευταίο αγώνα του ελληνικού πρωταθλήματος, και τώρα θα κάνουμε όλους τους αγώνες που απομένουν στην Ελλάδα και στην Ευρώπη με αυτόν», τόνισε.

Όσο για την εμπειρία από τον γερμανικό αγώνα του Federal Tire King of Europe ProSeries, ο Χαντζαράς κατέληξε: «Μας έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση η ύπαρξη, ταυτόχρονα με τον αγώνα, πολλών εκδηλώσεων στην πίστα. Υπήρχε, για παράδειμα, έκθεση αυτοκινήτων και δυναμόμετρο για όλους – ήταν κάτι που συναντήσαμε για πρώτη φορά ως Έλληνες».